Výmena a vrátenie
Nesadla Vám veľkosť, netrafili ste darček alebo chcete proste tovar vymeniť/vrátiť? Pri výmene stačí vytvoriť novú objednávku a použiť promo kód na dopravu zdarma, ktorý získaš vo výmennom formulári nižšie. Následne nám pôvodnú objednávku pošlite späť a vrátime Vám za ňu peniaze.
PÔVODNÝ BALÍK, KÓPIU FAKTÚRY A VYPLNENÝ SPRIEVODNÝ LIST (STIAHNI TU) NÁM POŠLITE DOPORUČENE NA ADRESU:
Slovensko, EU
*Tovar nám v žiadnom prípade neposielajte na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.
MÁTE OTÁZKY?
PREČO PRI VÝMENE MUSÍM TOVAR OBJEDNAŤ ZNOVA?
Tak zaistíme, že nový kúsok sa k Vám dostane skôr ako keby sme museli čakať na balík, ktorý posielate na výmenu. Zároveň tak budete vedieť, či je veľkosť/kúsok stále na sklade. Za pôvodnú objednávku Vám samozrejme vrátime peniaze.
AKO ZÍSKAM DOPRAVU ZDARMA PRI VÝMENE?
Pri výmene Vám pošleme promo kód na dopravu zdarma, ktorý použijete v novej objednávke, stačí stiahnuť formulár vyššie.
V prípade, že sme Vám poslali iný alebo poškodený produkt ako ste si objednali, hradíme poštovné aj smerom k nám (Stačí že to napíšete do formulára na vrátenie).
ODOSIELAL/A SOM BALÍK NA VÝMENU/VRÁTANIE, KEDY DOSTANEM SPÄŤ PENIAZE?
Peniaze posielame zvyčajne do 4 dní od momentu, kedy k nám balík príde. To, či je balík u nás, si viete skontrolovať s podacím číslom na stránke Slovenskej pošty, prípadne kuriérskej spoločnosti ktorou nám balík posielate.
V AKOM STAVE MUSÍ BYŤ TOVAR NA VRÁTENIE/VÝMENU?
Tovar musí byť nepoužívaný, v prípade textilu nepratý, so všetkými visačkami a podobne, aby bol schopný ďalšieho predaja.
TOVAR MI PRIŠIEL POŠKODENÝ, AKO POSTUPOVAŤ?
V takomto prípade postupujte rovnako. Do formulára nezabudnite pripísať aj sumu poštovného späť k nám, preplatíme aj to.